شناسایی و انهدام باند ۹ نفره سارقان منزل در هرمزگان 

با هوشیاری و تلاش ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان یک باند ۹ نفره سارقان حرفه‌ای منزل در بندرعباس شناسایی و دستگیر شدند. 

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل عمدتا از منازل آپارتمانی طبقه اول و منازل ویلایی و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او گفت: با تلاش همه جانبه کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان و گشت زنی‌های هدفمند در محدوده‌های سرقت و رصد مستمر محل‌های تردد احتمالی متهمان تعداد ۹ نفر اعضاء یک باند که اقدام به سرقت منازل می‌کردند شناسایی و در دو عملیات ضربتی متهمان دستگیر شدند.

سردار جاویدان گفت: در بازرسی از منزل و مخفیگاه متهمان یکدستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ که در سرقت و جابجایی اموال سرقتی از آن استفاده می‌شد توقیف ومقادیری اموال مسروقه شامل لوازم برقی سبک کشف و ضبط شد. 

این مقام ارشد انتظامی استان گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان این با هماهنگی قضایی کلیه اموال مسروقه به مالباختگان تحویل گردید، گفت: تحقیقات بر روی این باند جهت کشف دیگر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد، لازم است شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.